Dritt

The helg is över.

Idag kom Jäjk å Charlotte med Bilbo. Dom har varit barnvakt åt han i helgen.
Cause I´ve been working and Nippis is retard.
Han hoppar runt på kryckor nu. Opererade knät i fredags minsann.
Så nu har han "semester" i 6 veckor. Lucky cheese.

Jag har ju iåfs oxå semester snart. Just a couple more weeks.
Varför skriver jag på svengelska? Me dont know.

Imorrn är jag ledig. Lyckliga jag.


Varg Veum filmerna har jag gått i genom nu snart. Bara en kvar.
Dom va bra iallafall. Speciellt den första. Trots norskan. Man vänjer sig. Det låter kul.
Det låter jävligt kul när dom ska låta hotfulla å farliga på norska.
"-HAR DY LUST Å BLI SKUTT???"
Hahaha!  
 Jaa..... sen minns ja inga fler roliga meningar, men det är fullt av dom. I promise.
Norskan låter så glad å munter, hur arga dom än är.
Tralalaa. 


Jamen dåså. 

Hej.


Varg e en riktig hårding. Å så ä han busig i håret...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback