Oj, ett ganska positivt inlägg.


Magnus betnér är klockren. 
I love when he speaks.



Det bidde ingen kladdkaka igår. Det bidde en sockerkaka.
Första gången på månader, kanske ÅR, som jag bakade nåt.
Jojje hälsade på. Det va treevligt.

Fick en nice surprise när jag slog på telen inatt. 
Ett sms om att jag ska börja jobba halv 7 ikväll. Yey!
(fast det kan ju fortfarande hinna ändras...)

Imorrn ä ja ledig igen. (Lovely week.)
Då ska jag leka lite med Målle, som kommer hem från staden där sola alltid skiner


Idag har jag pain in the body. Mina armar, axlar och rygg är paj tack vare LidL-incidenten igår.


Pokerspelandet går ganska hyfsat nu. Jag ligger plus.
Vill vinna lite till så jag kan ta ut lite cash.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback