Porrigt värre

Kom hem från jobbet för ett tag sen.
Hemma väntade mitt kära Ellospaket.
Det tog ett tag å prova allt. 
Heelt otrooligt nog så passade allt näst intill pörfekt!! Förutom att nån tröja kunde vart nån cm smalare å så...
Men det är smådetaljer. I´m Happy.

Ledig imorrn. YeaH!


Idag ville en kund ha hjälp med att välja porrfilm (?!) 
Han visste inte va han skulle ha. Det skulle va med mörkblonda tjejer iaf.
Eeeeh...... nog för att det inte är fel å fråga...I`m there to help, men ändååå? 
"Jahaa... vad gillar du mer för nåt då? Små bröst, stora? asiater? Äldre tjejer, yngre? analt? Killar kanske?"
"Ja men då har jag några här att rekommendera. Peters Påle? Jan Organ goes to hell....sinki? Och Campingslampor är ju perfekt om man gillar natur och friluftsliv?"

Det är ju annars ganska lätt att se själv på fodralen vilken hårfärg "huvudrollsinnehavaren" har och vad filmen "handlar om".  Rubriken brukar ju kunna avslöja det. "Svart fasa", "Äldre kvinnor, yngre killar", "family affair" mm mm.
(ja kanske ä lite insatt ändå.....?)
Men lätt obekvämt att stå i ett litet rum på 2 kvadratmeter, med porr runt hela väggarna å välja film med en gubbe? 

I didn´t. 
Jag sa " Jadu, jag vet inte, du får gå in där å kika lite." Å så tände jag lampan.


Haha!


Kollar på Once nu. Det blir nog till å ladda ne.... ja menar Köpa musiken sen.

Hej.

Kommentarer
Postat av: Renée

Hello! Hahah, ofta man följer med och väljer porr till han då?:D



Vi kanske kommer nästa helg! =) =) =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback