några pengar mindre.


Urk. 
Har precis proppat i mig ett lass med makaronilåda.
Dä va gott det. Typ 75 år sen jag tillagade sånt...

Nu sitter ja å kollar på 2 1/2 män och dricker mitt nya gröna te jag inhandlade idag.
Råkade glida in på livets krydda efter jobbet. 50% rea på Allt.
Det är ju alldeles underbart.
Köpte grönt te, rött te, en marilyntavla, en köksklocka (som hör till mina kökstavlor jag aldrig kommer få upp på väggen), en dödskalledisksvamp, dödskalledisktrasor.... sen inge mer tror jag.
Hade lite ångest när jag gick därifrån och tänkte att jag kunde ju ha köpt lite till...

Men det är en dag i morron oxå... !?

Var och kollade min syn idag. 100% syn på båda ögonen!
Nånting ska man ju va bra på....


Ledig imorrn. Nice.
Jobbar lördag och söndag.
Not nice..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback