Suckers


Fästingar.
Såna äckliga jävla blodsugande monster.

Dom ä överallt.
Jag letar å kollar igenom bilbo titt som tätt. Hittar inga monster.
Å så gör han plötsligt som nyss. Rycker tag i nåt på sitt ben å kastar iväg.
En bautastor fästing. Bauta!
Han plockar bort dom själv när inte ja hittar dom. 
Oftast är dom helt intakta med hela kroppen med.
Men den här gick sönder. Inte bra.

Uäähh!!
Det är det värsta med sommaren, våren.. å hösten..... 
Those little sukkers.

Känner att jag måste slänga in en bild. Fast den är spyframkallande.
I miniformat dock.

  


Till nåt "trevligare".
Jag va ju lite happy igår över att jag skulle börja jobba halv 7.
Men jag skrev att det kan ju fortfarande hinna ändras.
Å det gjorde det självklart.
Vid 3 tiden såg jag att ja fått sms om att ja skulle börja kl 4 istället. 
Liite småstressigt blev det där. 
Ja skulle ju duscha, sminka, äta, rasta hund..
Kom dit halv 5.


Jahaa... å så har jag tydligen jobb i oktober oxå.
Plus att Rn har fixat jobb åt mig efter Rix sen. 
Det va ju faktiskt riktigt snällt...
Meeen, jag har ju gjort upp lite andra planer jag.. som jag går å lääängtar efter.
Men man kan ju inte tacka nej till ett jobb?
Vad det än är.........
Eller?

Jajja, får se hur det blir....


Nu ska jag göra mej redo för några timmar på stan me Målle.

See ya.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback