torsdag

Min kampfisk hade dött imorse. :( Stackare. Den blev väl 1 år eller nåt.
Nu har jag 4 neontetror kvar.... antingen så ger jag dom till zoo eller så måste jag fylla på med mer fisk. Dom vill ju inte bara vara 4 stycken lixom. 

I Kåålsva har jag varit hela dagen.

Nu är jag trött. Var ju uppe med tuppen imorse. 

Förresten, jag fick avslag på min ansökan om att plugga till kock/kallskänka. Utbildningen är i Västerås... så Köping måste köpa en plats åt mig, och det ville dom inte. Fuckers. Så nu ska jag flytta till Västerås. Här är det ju hopplöst att bo. Det enda som är bra med köping är att det är nära till Kolsva och Rölö när  man vill hälsa på folk. Å den anledningen räcker inte längre. Det finns varken jobb eller utbildningar. Å det lär ju vara bra mycket roligare att vara arbetslös i V-ås? Or not. Whatever...

Kommentarer
Postat av: Renée

Jag vill åxå utbilda mig till kock, har jag kommit på! (?)

Vad fan, kan dom inte paya den platsen till dig?? Snåla jäklar..



Inte bestämt än när vi åker ner.. Antingen den 11e eller slutet på maj så vi kan fira dig.



Pöss

Postat av: Helejna

Yeeah, det tycker jag du ska! Nej... snåla bastards är vad dom är!!



Va KUL!! Ni är så välkomna så, whenever you want. :D



Pöss

2009-04-24 @ 12:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback