Jätteviktigt vetande...


Du heter: Helena
Beroende av: Mahjong  
Vad säger du för att imponera på någon? Jag har körkort!!!!
Hur imponerar man på dig? Är rolig.
Brukar du skratta för dig själv? Ja... om jag har kul.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "Har jag glömt små högtalare hemma hos dig?"
Var bor du? Köping/nygård.
Trivs du där: Nej.
Sprit, cider, vin eller öl: Ja.
Brukar du bli för full: Ja.
Nästa mål i ditt liv: Stuvade makaroner och falukorv.
Hur svarar du i mobilen: Hallå?
Vem ringde du senast? Jäjk.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Ok, då sätter ja på kaffe.
Hur känner du dig nu: Trött och seg.
Vanligaste färg på dina kläder: Svart kanske.
Vad tycker du om fötter: Praktiska när man vill gå eller springa.
Hade du en bra kväll igår: Den var väl varken bra eller dålig.
Favoritdryck på morgonen: Kaffe
När brukar du oftast gå och lägga dig: En stund innan jag somnar.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej. Kåthet vid första ögonkastet däremot.
Har du spytt offentligt: Det borde jag ha gjort ja.
Vad gör du i morgon: Uträttar tråkiga ärenden.
Vad längtar du till? Hösten.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Det tycker jag.
Vad använder du för shampoo? Paul mitchell nånting...
Om fem månader: blir jag moster!!
Du samlar på: extrakilon.

Har du piercing: En. 

Vill du gifta dig: Jag vet inte, förstår inte poängen med det riktigt.
Vill du ha barn: Ja.
Är du bra på att laga mat: Inte direkt.
Är du flygrädd: Nja, ja tror inte det. Men jag är kraschrädd.
Hur vig är du: Som ett kylskåp ungefär.
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Jag är människa dygnet runt.
Röker du: Om det är festlig stämning.
Hur ofta tränar/motionerar du: så sällan att det inte ens räknas.
Senaste låt du hörde: 18 karat gold



Kommentarer
Postat av: Moa

lördagens bästa; DIN KAKA!!

vad var det för laktis du hade i?

o hur får man tag på receptet??

2009-04-09 @ 14:22:59
Postat av: Håjk

WIHoOO!!

http://www.alltommat.se/recept?recipeid=6551 <--- There you go.

2009-04-09 @ 19:24:07
Postat av: Moa

well, thank you!!

2009-04-13 @ 09:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback