Ultrasound

Idag kände jag att allt gick emot mig. Från det att datumet på brödet gick ut till att jag lyckades strandsätta mig i Johannisdal skogen och låsa in nycklarna i bilen. Men allt har inte varit dåligt. Nejdå. Idag var ultraljudsdagen som vi väntat på i veckor, månader...! Nu vet vi att i Jäjks mage simmar(?) det en frisk liten unge med 2 armar, 2 ben och 2 hjärnhalvor. Allt är som det ska. Nu kan man pusta ut lite och börja köpa massa grejer. Det är skapligt häftigt å se ultraljudsbilderna på ungen som ligger där inne å viftar med armarna. Halva gräddningstiden har gått. I september kommer den ut och presenterar sig.

(bild från internet.)

Kommentarer
Postat av: Moa

spännande!!

ps. du kirrade åtminstonde biffen.

2009-04-21 @ 01:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback