Tvätta med motstånd.

När jag väl har en tvätt-tid och MåStE tvätta så är tvättstugan full med negrer när jag kommer ner. Dom går inte när jag kommer för dom ska torka sina kläder först. Jag försöker förklara att det är MIN tvätt-tid och jag vill låsa in mina kläder när jag går. Men dom fattar inte. Dom kan inte ett ord på svenska eller engelska. Bara lite norska?!?!? Jag pekar på tiden och sen på mig. Dom fattar inte. Nu är mina kläder därnere med negrerna och jag kan bara hoppas att dom tar sina jävla kläder, stänger och låser igen dörren när dom går. Annars har jag inga kläder kvar. Jag bor på nygård nämligen. Fyfan. Jag fattar att alla inte kan svenska och engelska. Men HEeelt jävla trög kan man väl inte vara så man inte fattar att man tar sina kläder och går när ens jävla tvätt-tid är slut!!! Man kan ju läsa kroppsspråk oxå. Dom borde förstått att jag ville att dom skulle gå?! Annars skulle jag väl inte stått kvar å tjatat på dom.    I d i  o t e r.


Jahapp... nu har mina kläder blivit tvättade i 95 grader. Tack för den N****JÄVLAR!! Imorrn ska jag ringa KbAB å vara fly förbannad. Spyr på det här stället!! FLYTTA MIG!!!

 




Kommentarer
Postat av: Moa

HAhaha!

2009-04-20 @ 13:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback