Spöket i garderoben


Det var omöjligt att sova i natt. Mest tack vare Bilbo. Han jagade katter, tokskällde när nån gick i trappen å drygade sig rent allmänt. Men det var inte Bara hans fel. Jag vaknade en gång av en jävla smäll, fattade ingenting, tittade ut i köket och såg att tavlan hade ramlat ner från väggen...?! Hmm.. jaha. Kollade sen ut i hallen och ser att garderobsdörren står öppen. Jag hade stängt den tidigare. Helt säker. Ja hade ju sett den vara stängd hela kvällen. Bara en stund tidigare hade den varit stängd. Man ser den ju från sängen där jag låg. Fantasin började skena. Sen fick jag intala mig själv att jag inte stängt dörrn ordentligt, så katten hade petat upp den. Och sen kom jag på att jag dammat tavlorna tidigare på dan så det var väl därför den ramlade ner. Å så enkelt var det nog oxå. Men när man vaknar mitt i natten så tänker man inte alltid så logiskt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback