Skärpning!!

SKÄRP MIG NU! Imorgon ska jag börja banta. Imorgon, efter jojjes påskfika!  Ikväll ska jag å Moa på Donken, å där kan vad som helst hända...

Skickade äntligen in min telefon på lagning härom veckan. Idag fick jag svar "-Den är vätskeskadad och displayen är sprucken. Går inte laga. Vill du ha tillbaka den?" 
Nej... då kan ni fan slänga den då. Herregu...  snygg mobilakut. Klarar ni inte ens lite vätskeskada? Sååå.. nu måste jag ha en telefon. Pallar inte med den här 1900-talsklumpen längre. SMS-korgen fylls på nolltid, å den är asdryg å skriva på så jag undviker det till max, vilket innebär att folk brukar inte få svar på flera dagar eller aldrig från mig. Sorry for that. 

Nu har jag läst ut Män som hatar kvinnor-boken. Frivilligt! Jag läste HELA boken utan tvång. Eller jag tvingade mig i genom dom första 250 sidorna.. sen gick det utav bara farten. Jag har ju försökt läsa böcker förut men det tar alltid stopp efter ett tag. Men nu har jag suttit dag ut å dag in på ballen å läst, druckit kaffe å stekt mig i solen. Det är ett framsteg. Nu ska jag tvinga mig att läsa tvåan oxå. Flickan som lekte med elden. Snart kanske jag tillåmä börjar tycker det är kul?!


Kommentarer
Postat av: Moa

wow! du läser böcker! jag älskar svenska deckare! typ det enda jag läser (med läser menar jag lyssnar i mobilen. ska dock pausa det ett tag snart, för jag har massvis med böcker som jag måste läsa innan jag forstätter att lyssna).

donkan igår... vad som helst hände! galen måne, tex...

2009-04-10 @ 18:51:01
Postat av: Shabla

Va roligt!! Dä ä sant att deckare är dom bästa. Allt annat är fjollerier. Det ska va spännande ju! Crazy moon!! Vi måste göra om det när det inte är lika kallt. Det som började som en fika och slutade i en kamp i överlevnad... nästan.

2009-04-10 @ 22:50:16
Postat av: Moa

hahaha, nästan iaf...

2009-04-13 @ 09:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback