Kolsvanattaaaa

På jobbet har vi en dammsugare. På dammsugaren sitter en liten lapp. På lappen står det; "Var snäll med mig,tack."
Gulligt. Jag försöker vara snäll med den, men ibland åker hårdhandskarna på och det blir hardcoredammsugning...?!

Imorgon är det årets HÖJDpunkt. Do.I.need.to.spell.it.out.for.ya??
Jaså? Jaha. Det är ju Kolsvanatta. Å jag ska bli full. Jag som inte druckit en droppe sen midsommar. Hur kommer det sig egentligen? Jag vet inte. Det är ju inte så att jag levt sunt och nyttigt... nejnej, tvärtom. Jag har bara glömt att festa den här sommarn. Glömde bort?! Appropå imorgon så är dom flesta jag brukar parta med på Rhodos, på smällen, på jobbet och i Umeå. Men det ska nog gå bra ändå. I dimman spelar ingenting någon roll.


Nu ska jag lägga mig och inte somna till Milk för fjärde gången. Den här gången ska jag se klart. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback