Grodor och grudge


Jag åkte i gubbfart med min trogne kartläsare bilbo ut till Jäjk å Charlotte idag. Hos dom är det babyboom. Lillefot är på gång och huset är fullt av (tre) kattungar som trashar stället. Lillefot har ett jättemysigt rum och masssa krokodiler i alla storlekar. Vi käkade hamburgare och sen åkte jag hem i full fart. (alltså 70-80...) Mörkrädd, åker på en lång skogsväg, redo att se en grudgejävel eller nåt i backspegeln. Det är mitt största bekymmer när jag kör bil på natten. Spöken. Det och grodor. Dom är överallt. Man måste köra sicksack för att inte mosa dom.



Kommentarer
Postat av: Renée

Åh! Har inte sett nån gravidbild på V förrän nu! =)

Vad hög mage hon har. Vad stora tuttar hon har =D



(Är det ett grodlår jag ser på hamburgaren?)

Postat av: Åsa

Åh, va fin mage! Tummarna upp för att släkten frodas vidare. :D

2009-08-07 @ 10:33:57
URL: http://www.metrobloggen.se/correr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback