Fenomenal på Fenemal

Nä... nu har det gått ca 3 veckor och katten har fått anfall igen. Jag tänkte senast igår såhär; "Nu är hon ju faktiskt helt lugn å normal, så det borde inte bli nå anfall på ett tag." Tji fick jag. Inatt hörde jag ett "rroaaarrr" å sen en smäll. Katten hade ett tokanfall å ramlade ner från byrån. Jävla skitepilepsi!!! Nu börjar jag ge medicin. Pillrena är lika stora som ett p-piller typ, och dom ska delas i 4 delar. Pillpill. Jag ska lägga dom i en liten mintpastillburk och skriva E på (för epilepsi) för å få lite knarkkänsla. Hoppas dom hjälper. Vad gör jag annars? Det väldigt jobbiga är att jag måste ge piller morgon å kväll, för resten av kattens liv. Jag kommer inte ens ihåg att ta mina egna p-piller en gång om dagen ju...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback