Fittbil

Jag är arg. Det är inte så mycket bensin kvar i bilen. Jag ska hämta nippe sen. Jag kan inte tanka. "Det är väl bara å tanka!" tycker nippe. Jahaaaa, är det?? Jamen dåså.. det är väl nån medfödd instinkt vi människor har. När jag väl åker till macken så vet jag precis vilken pump jag ska ha, och resten faller på plats automatiskt?!? Jag tänkte iallafall vara duktig å köpa spolarvärska. För jag ser inte ut genom framrutan längre. Men att sen få upp motorhuven va ju ett helt projekt. Å sen står jag där å tittar på alla dessa behållare. Kollar efter "vindrutetorkarsymbolen", men det finns ingen sån. Jag TROR att det är den med blått lock, men jag vill inte chansa och hälla ner min jävla 75-kronorsblandning i fel jävla hål. "Det är väl bara å hälla i." tycker nippe. det tycker inte jag. Jag blir förbannad! Jävla skitbil!!! "Varför ska du ha bilen om du inte ens kan tanka?" frågar han. Om fittbilen måste tankas när jag ska ha den så kunde han informera om det, och fråga "Vet du hur man tankar?" Då skulle jag sagt "Nej, jag har ingen jävla aning, och är ändå pank." Å sen skulle ja inte tagit bilen idag. Helt ENKELT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback