hmmm...


Ursäkta mitt eviga körkortstjat....
men nu börjar jag bli seriöst bekymrad över om dom gjort fel nånstans?!
Tänk om jag får hem ett brev snart där det står; 
"Ditt körkort har blivit annullerat. Du måste göra ett nytt körprov."
Tänk om min körtkortsgubbe var full så uppkörningen inte gills?
Tänk om det inte ens var en Riktig uppkörningsgubbe?? Han kanske bara hade snott en VV-jacka.
Eller tänk om det var fel på datorn som jag skrev prov på, och det visar sig att jag inte alls blev godkänd?!
Allt kan hända. 

Jag har varit ute å åkt litegrann idag i Volvo-slutar-trafiken.
Det gick bra som faen. Tillåmä i rondellerna...
Å jag parkerade på willysparkeringen utan att köra på nån eller nåt.

Å FAST ja kör som en gud (som tommy säger) så sa nippe idag; "Hoppas du blir stoppad av polisen så vi ser att det verkligen stämmer att du FÅTT körkort." 
Va menar han med det?? 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback