No-Talent-Woman

Jag önskar att jag var bra på något, eller hade nå slags intressen.
Då skulle jag kanske ha en liiiten aning om vad jag vill jobba med?!

Nu kan jag ju typ bara söka jobb som försäljare eller kassapersonal...?!
Inte för att det är nåt intresse, utan för att det är det enda jag råkar ha nån slags erfarenhet av.
Kan inte minnas att jag nångång sagt "-Jag vill jobba på ICA när jag blir stor." Det är väl inget hemskt jobb, men man vill ju inte bara snubbla in i ett jobb å sen fastna där för resten av livet. Å nu när jag är arbetslös och hyfsat ung så borde man ju passa på å välja vad man vill göra. Inte bara tänka på att få ett jobb med lön, även om det är viktigast egentligen.

Okej, man kan utbilda sig till något bra, och sluta gnälla. Men jag lär ju veta VAD om jag ska ta tusentals kronor i studielån. Man lär ju ha nån jävla framtidsplan då? 

Det finns en grej jag kanske hoppas på. Men allt hänger ju tyvärr på Arbetsförmedlingens underbara regler. Får se på torsdag.



Kommentarer
Postat av: Rajjen

Nu spelar Beautiful girl =) Minnen.



Vad vill du gå för utb? Sääääääg!

Jag gissar på kock.

Trevlig helg!

2009-02-06 @ 15:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback