Sisterhood of traveling pants

Imorse tog kaffebryggarn sitt sista andetag. Jag laddade den å tryckte på knappen. Då började det ryka. Det är ju aldrig ett gott tecken. 

Jag har en säck full med kläder som jag "slängt" genom åren. Ibland tar jag fram den, rotar runt och tänker "Åh, den här kan man ju använda.." å plockar fram massa saker igen. Men jag använder dom aldrig. Dom hänger i garderoben ett halvår till nästa rensing. Tebax till säcken igen. Ett plagg som åkt upp å ner många gånger är ett par jeans som jag å jäjk köpte för kanske 10 år sen?! Jag gick väl på högstadiet. Båda två använde jeansen rätt så jävla flitigt i ett antal år. Sen hamnade dom i Veronicas avlagda kläder. För att sen på nåt vis hamna i min garderob, vidare ner min säck. Idag provade jag dom igen. "Åh, dom här kan man ju använda!" sa jag å hängde upp dom.

Jag hittade ett par trånga jävla jeans oxå, som jag knappt får på mig, och bestämde mig för att gå ner i vikt tills jag kan ha dom. Wish me good luck.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback