Skridskor klockan 7.

Nu har vi varit å kalasat hos family Falk. Magnus fyllde år. Vi fick lasagne å glass. Värsta lasagnehelgen det här va då. Vi tänkte laga det igårkväll, men åt ju hos P & L istället, som hade gjort lasagne. Klockan 7 ska vi åka skrills med Jäjk å Charlotte. Prick klockan 7. 19:00. Har ni sett Man on Wire? Handlar om en galen fransman som går på lina mellan WTC-tornen. Utan skyddsnät eller nåt. Man känner sig mer levande när man "living on the edge". Min version av "living on the edge" är att åka skridskor utan hjälm.....? Och att sladda med bilen på parkeringen. Nippe tycker om att dra i handbromsen när jag kör. Igår hamnade vi nästan i en snödriva. Nästan lika galet som att gå på en lina 450 meter upp i luften utan skyddsnät. Nä nu måste jag göra mig skridskoklar. Klockan 7 är snart.

Kommentarer
Postat av: Moa

ha så kul!

2009-02-15 @ 18:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback