The kort.

Jag ska byta tema på bloggen.
"Schelena, Livet som körkortsinnehavare."
För det är det enda jag skriver om.

Idag ska jag skriva om att jag fick mina körkortspapper.
Nu ska jag bara skriva på och skicka med en bild så får jag THE kort inom en snar framtid. Men... först måste jag bli av med min röda näsa, få pengar, klippa mig och färga håret och gå till en fotograf å ta kort...
Det kan dröja. Men jag har ju ett år på mig.


Har försökt få tag i min handledare på AF i flera dagar. Men det är tyvärr omöjligt. Jag har ju hittat en utbildning jag vill gå. Nu skiter jag i dom å söker ändå. Hur man gör vet ja inte...

Kommentarer
Postat av: Reine

Vad vill du gå för utbildning?

I Västerås?

2009-02-05 @ 16:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback