Panik å whiplash

Har ni provat att få panikångest när ni kör bil? Dä ä spännande det. Jag får det varje gång numera. Vet inte ens varför! Det blir lite mer sport på det viset. Nä... man blir ju inte direkt sugen på att köra bil längre. USCH!! Men idag var jag tvungen, för jag var uttråkad, semelsugen och ville tämja mina panikmonster. Köpte semlor i Kolsva och fortsatte ut mot jäjk å challe. Den vägen..... vojvoj. Nu var det snöblask och slirigt å jävligt. Jag va skitnervös å trodde inte jag skulle komma fram. Men det gjorde jag. Å hem kom jag oxå sen. Bra det. Jag har riktigt ont i nacken, ner i axeln å armen. Det är garanterat efter att idioten körde in i mig. Vissa dagar är det hyfsat, men vissa är som idag, det gör konstant ont. Jag var hos doktorn häromdan iallafall.. å han gav mig remiss till röntgen. Bra bra. Imorrn äre helg. Som om det är nån skillnad...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback