Queen of Ice.

Idag satte vi oss i bilen å körde. Visste inte vart vi skulle. Hamnade på stationen i Arboga. Fikade där. Sen åkte vi till Kolsva, till family Falk. Fikade. Lånade skrillor. Hem till köping, bytte om. Tillbaks till Kolsva. Åkte skrillor. Sen hem till Pia å Lasse. Åt kycklinglasagne. Fikade. Nu e vi hemma. 



Sen fick nippe sin present. Jag får ju aldrig någon längre, så jag köpte nåt jag själv ville ha. Då kan jag ge den till han för tankens skull, sen äter jag upp det själv.


Rosa å fint. Godis å grejer. What a girl wants (for fuck sake!!!)

Närå, jag är inte bitter. Jag är såpass härdad nu så.

Kommentarer
Postat av: Moa

meh! jag får aaaalltid alla hjärtans dag presenter! (förutm i år, men ingen av oss hade råd...)

2009-02-15 @ 18:29:13
Postat av: h

Nä.. det är väl kanske inte hela världen om man inte får nån. Eller.. jo det är det.

2009-02-16 @ 13:24:35
Postat av: Moa

ja, det är det faktiskt!

2009-02-18 @ 20:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback