busy as a beaver

Imorse sminkade jag mig och satte på mig jeans!!! Det händer inte så ofta längre. Jag skulle upp på stan å då duger inte mina pyjamasbyxor inte. Gränsen för dom går strax före Q8. Arbetsförmedlingen fick ett besök av mig först. Ja hade möte med Pelle Fant. Han heter inte Pelle, men jag tycker det låter roligt. Sen shoppade jag loss på apoteket. Köpte svindyra p-piller åt Svarten, så hon ska sluta löpa. Hon är 8 år och innekatt, så hon kommer inte bli på smällen. Å hon tappade rösten i sin ungdom, så hon kan jama bäst fan hon vill utan å störa mig. Men däremot så kan hon gå runt å skvätta som en jävla hankatt. Å dä ä no fun shit. Or pee. Sen hälsade jag på mormor och morfar. Äntligen tog jag mig i kragen och gick dit efter ca ett år. Tror du dom var hemma? Nej! 
Det var det enda vettiga jag gjort idag. Sen har jag bara legat å plöjt mig igenom One Tree Hill-avsnitt, sovit, snarkat och dreglat. Har inte ens hängt upp den blöta tvätten från igår på tork. Det kanske jag borde... ja, det borde jag. Jag går och gör det. Nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback