Halva inne.


Jag gick till kompetenscenter i morse, snorig och rödnäsad. Mötte en glad körskolekollega efter vägen som precis klarat provet. Jag tänkte; "Visst, jag har tappat en del teorikunskaper den senaste veckan, men hur svårt kan det va lixom?? Man har ju rätt till en hel del fel." Jag bekymrade mig mest över att det skulle vara pinsamt å bli klar först. Eftersom jag räknade med att bli klar efter 10 min- en kvart. Jag är så snabb av mig så. Å absolut inte nåå trög.
Provet startade. Jag kryssade, chansande och markerade. En efter en lämnade dom andra salen med godkänt.  "Obs, 10 min kvar!" dök upp på skärmen. Jag hade några frågor kvar och typ 20 markerade. Dvs såna jag inte hade en jävla aning om. Gick tillbaka snabbt å avmarkerade alla jävla frågor och tryckte på avsluta provet. Vände mig om och såg att jag var SIST kvar!!!! Jag visste att det INTE skulle bli godkänt och jag kände mig allmänt värdelös. GODKÄND!! ploppade upp. Ba what?? Hur äre möjligt??

58 rätt hade ja. 52 var det lägsta. 65 det högsta.

phju...



"Bara" körningen kvar då...
How can I drive when the snor is forsing?



Kommentarer
Postat av: Mikee

Grattis! .. hoppas körningen går bra med.. kram

Postat av: Rain

GRATTIS! Du e grym!

2009-02-03 @ 14:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback