License to drive.


Jag har KÖRKORT!!!!
yeahyeahyeah!!!

Glider in på parkeringen efter en uppkörning fylld av konstiga grejer. Kastade mig ut i korsningar, körde lite på spärrlinjer, gjorde cp-sväng på landsväg, visste inte vad som var bra oljenivå, hade lite dåliga placeringar, släppte fram cyklar som inte har företräde, fick några motorstopp mm. Det var kul, och gubben var trevlig å pratglad, men jag hade verkligen inte förväntningar.

G- "Den här körningen godkänner jag."
J- "Va är det godkänt???"
G- "Det är godkänt!"
J -"Får jag körkort??"
G- "Ja!"
J- " Är det säkert????"
G-" Ja, det skojar man inte om!"

Han tyckte oxå att jag råkat ut för lite småjobbiga saker, men det blev aldrig farligt. Jag hade läget under kontroll. 

Tjoho tjoho tjoho!!!


Kommentarer
Postat av: Ousa

TOPPEN KUL! GRATTIS KUSIN! :D

Postat av: Ousa

GRATTIs Grattis! Superkul jue! Du får ta en tripp hitåt nån gång så bju jag på kaffe :D

2009-02-03 @ 20:23:49
URL: http://www.metrobloggen.se/correr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback