epilepsy is the devil.


Katten har fått tokepilepsi igen?! Från att ha vart helt "frisk" och "normal" i 3 veckor, till att man knappt kan röra sig utan att utlösa ett anfall....

Jobbigt, jobbigt. 
Man vill sitta å vakta henne hela tiden men det går ju inte. Hon får vara i gästrummet så hon får lugn å ro. Sitter å lyssnar om jag hör något där inifrån. Å så vill man gå in å titta till henne, men ofta räcker det med att öppna dörren bara så börjar ett anfall komma, så man kan ju inte springa in å ut där hela tiden. Det går att klappa henne så ett anfall avbryts... men det hinner man inte alltid. Måste ju till körskolan idag oxå. Lilla uppkörningen å skit. Borde träna massa på teorin, men det hinner jag knappt. Måste va hemma till 16:00 för då ringer veterinären. Ska bli intressant å se vad han säger. Känner mig lite småstressad. Tomorrow is THE day! Dagen D. Jag tror faktiskt inte att jag kommer klara varken uppskrivningen eller uppkörningen. Äh, det blir som det blir...


Kommentarer
Postat av: Rain

Men va fan, har anfallen kommit tillbaka?! Fan vad läskigt.. :(



Är det IMORRN redan? Wohooo!!!!!

Jag önskar dig aaaaaall lycka!

Vilken tid?

Jag ringer dig efter och hör hur d gick.



Pöss!

2009-02-02 @ 12:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback