Pengar tillgodo.

Nu har jag varit på körskolan, gett dom ett paket kaffe i present(!) och fått TILLBAKA pengar. Vissa är faktiskt så bra så man inte behöver använda upp allt man lånat...
Dom betalar tillbaks så sällan så dom visste knappt hur man gjorde. Då känner man sig lite som ett underbarn igen, och försöker förtränga att jag egentligen bara hade ren tur som fick kortet på första försöket. Gubben som jag körde med var tydligen lite småweird tyckte dom. Om han känner för att kugga alla en viss dag så gör han det, fast dom inte kört dåligt alls. Han är tydligen värsta orättvis. Men JAG tyckte ju han var riktig toppengubbe. Tur att han hade en bra dag i tisdags....

Idag har jag städlust. Jag har fått en flaska GULsåpa nämligen. Jag som alltid använt GRÖNsåpa. Kul med lite omväxling i vardagen....




Kommentarer
Postat av: Moa

han verkade ju jätte bra när han gav dig ditt körkort! då spelar det ingen roll hur han är annrs.

hur gick det med såpan? helt annorlunda?

2009-02-10 @ 00:43:06
Postat av: H

Precis!

Det gick SKITBRA med Gulsåpan!! Ja trodde det skulle gå åt helvete först men nejdå. Det var som att byta från lättmjölk till mellanmjölk. You should try it sometime.

2009-02-10 @ 11:46:48
Postat av: Moa

ska kolla vad jag brukar använda- har ingen aning. skurar inte så ofta, dammsuger nästan bara.

2009-02-12 @ 21:39:52
Postat av: H

Jag skurar kattpiss ganska ofta. Så jag är väldigt insatt i såpavärlden. Jag kan lära dig allt jag kan.

2009-02-12 @ 23:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback