Whiplash


Idag blev jag påkörd!!!!! Jag stod å väntade på grönt vid rödljusen så ba kommer en bil å smackar in i mig med en jävla smäll. KUL. Sen åker han bara, jävla nolla. Det blev inga skador på bilen men jag kände av det i nacken. Säkert whiplash. Jadå. Idiot.

Senare plingade det på dörrn, å in kliver Jäjk, Pia å Lasse med smörgåstårtor å blommor. Å ett stort kuvert, med bilnycklar i. Lasse har kirrat min bil! Ställt på den, besiktat, skattat, försäkrat, hela köret. Nu äre bara å tuta å köra! TjohoOooo!!!


Såhär ser den ut, pärlan. Söt som en liten sockerbit,

Kommentarer
Postat av: Renée

Men shit! Seriöst, kolla nacken så fort som möjligt , whiplash kan "visa sig" efter flera år...



Vad gulligt av dom att komma med en sån underbar present!

Yippie!

Kraaaam

2009-02-18 @ 16:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback