ångest-tider.

Det här året har ju inte börjat bra direkt.

Lowis har fått epilepsi!?!!
Igår hände det första. Panik!! Idag det andra. Panik! Veterinären kl 11:00.

Jag får ALDRIG mitt jävla arbetsgivarintyg!
Då kan jag aldrig skicka in mina papper, kommer inte hinna få några pengar i januari?!
Kommer därmed inte kunna betala räkningarna + veterinären.

Bilen går sönder var och varannan dag.

Pokern har gått käpprätt neråt sen jag råkade vinna 180€ i början av januari.

Jag har blivit avskriven från AF, för jag kunde inte komma på deras skitmöte igår.
Prioriterade epilepsianfall och körlektioner istället.


Det som går bra dock, är körskolan.
Där är jag en superstar!
Säkert för att jag ska lyckas ta körkort å köra ihjäl mig en vecka senare eller nåt?!
Med den här turen...

Kan man bara ta å snabbt räta till det här året, som när man rätar till en sneparkering?





Kommentarer
Postat av: Renée

Men Lowis ("Pasi") då! Fan shit, hur är det med henne?



Asså du Helena. Har du körkort snart??



Saknar dig som FAAN!

Puss och kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback