Mohammed å jag.

Halkan= Done.

Jag fick köra till E-tuna. Gick ju finfint. Dom andra va inte nå rädda alls.
Halkandet gick oxå bra. Förutom ett jävla moment där man skulle häva 
en sladd. Ja tyckte inte att jag ens hade en chans å styra, för det hände 
absolut ingenting när ja svängde. Biljävlen snurrade bara runt å Maggie 
gapa i radion; "Sväng, styr, ratta." Jag gjorde det, men det hjälpte lixom 
inte ett skit. Åkte tydligen för fort, i dåliga spår. Den stackars biljäveln
fick minsann veta att den levde. Nu i efterhand tycker jag att jag kanske 
var lite för hård mot den...

Kanske var det inte bara bilens fel...
Kanske.

Mohammed är dålig på svenska, så han hängde inte med i reglerna.
Jag blev irriterad på att dom bara tog för givet att han fattade allt. För
han sa själv att det var svårt att förstå. Så körde han ju lite fel först. 
Å Maggie gapade på honom i radion. Men hans radio var typ trasig till 
på köpet. Stackarn. Sen fick han åka med en kille bredvid som 
hjälpte honom. 


Hemfärden var Mohammeds. Först tänkte jag; "Huur ska det här sluta?". 
Började nästan skicka avskedsms på telefonen, men vafan det gick ju lysande.
Han har bott i sverige i 9 mån. Ändå har han redan tagit körkort på svenska snart.
I Afrika var han typ skådespelare och journalist. Nu kör han ut VLT på nätterna... 


Idag borde jag städa och tvätta. It probably aint gonna happen.
Förmodligen kommer jag sitta på hantis å dricka öl istället. Eller 
nå annat. Slut på veckan snart. Då ska jag vara körklar. *hånskratt*.



PS; Mohammed heter egentligen någonting annat, som jag varken kan uttala eller stava till. Ds.





Kommentarer
Postat av: R

Mm det gör vi =)

2009-01-14 @ 16:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback