Ekonominytt


Idag slet jag mitt lata feta arsel ur vagnen(?) å sa upp min prenumeration på tidningen Historia(!!!) som dimper ner varje månad av okänd anledning. Såå många hundralappar jag lagt ut på en tidning som jag inte ens tar ur plasten. Därav kommer alltid ett gäng påminnelseavgifter till på köpet eftersom räkningarna oxå ligger innanför plasten....

"Du har nu sagt upp din prenumeration efter 10 mån."
Bättre sent än aldrig?

Jag funderar (men bara funderar) på att säga upp min tandborsteprenumeration oxå. Eftersom jag har en hel låda full med oöppnade borstar vid det här laget. Men glamourtidningen vill jag nog behålla. Den kommer ju bara ibland å kostar typ 40 spänn bara. Å så får ja en låda med 3 par trosor å en sminkgrej då och då. Det vill jag oxå ha kvar. Strump-prenumerationen är oxå bra å ha...!

Ligger några tusen back den här månaden. Ska leta fram lite skrot jag kan sälja. Om jag kuggar på uppkörningen säljer ja bilen?! Jag kommer dock inte sjunka så lågt att jag säljer min kropp förrän påminnelseavgifterna och kronofogdshoten börjar dimpa ner i brevlådan. Nån jävla självrespekt måste man ju ha.....?






Kommentarer
Postat av: Ousa

Du får lägga ut lite varor på Tradera, ja menar oandvända tandborstar! *ja kan köpa en ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback