Köping by night.


Idag tyckte Maggie (min körlärare) att jag körde jättefort hela tiden.
Bra det. Jag kände mig lite mesig förut.

Ikväll har jag varit ute å supit skallen i småbitar.
Nä.

Jag å en på körskolan (Danne, tatuerad kille från sthlm som älskar musikaler) gick på hantis.
Jag tänkte jag skulle lotsa honom runt i köpings uteliv lite.
Först såg vi när Köpingsborna dansade ut granen på stora torget, till ett tomte-liveband. (yeah)
Sen drack vi 2 öl på hantis. Det var vi och personalen där.
Sen kollade vi på Irene Huss på vandrarhemmet.
Försökte lista ut vem pyromanen var.
Nu ska ja väl sova rå.

Imorron har jag halkan.
Jag och Mohammed, en svart kille, goes E-tuna.
Watch out ya´ll.


Kommentarer
Postat av: Renée

Hej din buse.

Vi kommer och våldsgästar hos dig nästa vecka =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback