yaho


Imorse åkte Rejne å Mikee härifrån till Västerås på rättegång, för att sen fortsätta hem till Östersund igen. Egentligen tänkte dom stanna resten av veckan, men dom hade råkat låsa in nyckeln hemma som deras kattvakt skulle ha. Och hyresvärden vägrade låsa upp. Dessutom skulle dom få betala hemresan själva. Nu va det ju tingsrätten som gjorde det.


MEN. 
Surprise, surprise! Nu ringde dom å sa att dom blir kvar här ändå!!
För tingsrätten kunde visst boka om biljetterna till söndag.
Å securitas får åka å släppa in kattvakten.
Yeah yeah yeah.

=)



Idag fick jag reda på hur mycket A-kassan ska ge mig.
160 kr om dagen!!!!!
ca 2800 i månaden!!!??
Är det ett skämt?
*sliter av mig håret*

Jag vill inte ha nå jävla socialbidrag.
Ja måste vinna ihop pengarna på poker.

Idag satsade jag mina sista euro i en wild west turnering. 
(man kan köpa på sig obegränsat med marker. Bara 0.25 euro för 500 marker.) 
Jag kunde bara köpa upp mig för ca 3 euro, ändå lyckades jag komma till pengarna.
Det var inte illa. Nu måste det fortsätta uppåt. 
Sen ordnar sig allt...
eehh..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback