början på 2009

Jag har inte duschat på hela året!!
Jag är skabbig. Riktigt skabbig.

Har varit strandad i Kolsva i typ 2 dar.

Vi firade nyår i Rölö.
Massa folk, massa mat, massa alkohol, raketer, singstar, mm.
Det var skitskoj från början till slut.
Maybe den bästa nyårsaftonen ever!

Dagen efter mådde jag väl hyfsat, förutom att jag var trött och hade ont i huvet å halsen.
Vaknade vid 15:00. Charlotte å Martin hade druckit hela dagen å va fulla.
Inget illa menat, men en dryg dyngfull Martin är inget man riktigt pallar dagen efter.

Försökte hålla humöret i schack.
Men det gick inge vidare.

Vid 19-tiden åkte vi hem, jag, nippe å martin.
Vi kom förbi lersäter. Där började bilen koka och gick sönder.
Tjihoo!!!

Där stod jag i 15-20 minusgrader, mitt ute i skogen, i mina latexbyxor och strumplös i iskalla skor och inväntade döden.
Jag visste inte om vi skulle dö av kylan eller av en annan bil som kom skulle krascha in i våran.
Vi stod precis efter en kurva, och det kom ju ett gäng bilar, varav 2 st som typ körde rally.
Det började stickas i benen och fötterna och sen domnade dom bort.
Det kändes nästan behagligt efter ett tag.
Jag började få amputeringstankar å dödsångest?!

Till slut kom Jäjk å skjutsade oss till Kolsva, och Jonne bogserade bilen till G-bo.
Så i Kolsva har jag varit sen dess. I viloläge.
Nu e ja hemma.

Å ja ska äntligen duscha!!!!!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback