ananasansikte


Jag såg på tv häromdan att det va bra med ananas i ansiktet. Så jag köpte en idag, som jag smetade in mig med nyss. Svinont gjorde det. Det är tydligen inte så bra å använda om man är torr som fnöske (vad är fnöske?). Sen läste jag att man skulle använda gurksaft istället för ansiktsvatten. Så dä gjorde jag oxå. Nu känns det bra. Som en fräsch sommarsallad med frätskador!

Idag har Jäjk varit här. Vi åkte å handlade mat å grejer. Fan va duktig jag känner mig när jag gör sånt. JAG är i en affär och handlar NÖDvändiga prylar (typ toapapper?). Som en vuxen människa(!?). Det händer inte överdrivet ofta...? Det är nog tur. Jag har så jävla svårt å välja vad jag ska ha för sorts grejer. Vilken sorts toapapper? Vilket bröd? Vilken mjölk? Vad är billigt? Vad är dyrt? Sen får jag köpmani och det kan lätt spåra ur lite...

Jag är patetisk.


Städat har jag gjort oxå. Det är jag inte lika stolt över. Nån måtta får det vara.
Nu ska jag byta sängkläder, sen lägga mig och sova i protest, för jag är så jävla uttråkad.

gnajt.



Kommentarer
Postat av: Moa

hahaha! frätte sönder ansiktet med ANANAS!!! jag börjar tjura...

fnöske är väl nåt riktigt torrt trä som man tänder brasor med?

2009-01-19 @ 23:25:28
Postat av: Hoe

yeeyee, håna mig bara. Jag tycker det var bra att jag testade. Nu vet vi ju vad vi ska använda när vi ska tortera någon med torr hy och våran batterisyra är slut?!

2009-01-20 @ 10:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback