Let me work, please.


Nu ändrade jag min blogg till en förvald mall... så kanske det ser lite normalare ut.


Somnade till för ett par timmar sen. Vaknade upp efter massa konstiga drömmar.
Snurriga drömmar om jobb och konstiga telefonsamtal. Sen fick jag upp nåt minne
om en arbetsintervju i västerås. Drömde jag det? Eller har jag varit där idag? Jag gick
ut å fick lite frisk luft å kvicknade till. Och jo, det stämmer, jag var där. Det gick väl sådär. En del Kalle-Anka-svar blev det nog. Efteråt kom jag ju på klockrena svar jag kunde sagt istället. Jag kan gärna jobba där. Jag tror det kan vara riktigt nice. Men jag tvivlar på att jag får det.

Marknadsföring av mig själv är jag inge bra på.

Sen under min eftermiddagslur ringde dom från ett annat ställe jag sökt. Om jag inte drömde det? Dom frågade massa... jag svarade..nåt(?) Jag tror att dom ville att jag skulle söka igen nästa gång dom behöver folk. Typ april-maj? Om jag fortfarande var intresserad då. Jahapp, jahapp.

Bra att det händer grejer iallafall. Har bara sökt 3 jobb ju, och det gjorde jag i mitten på förra veckan.

Den här veckan måste jag tokövningsköra och tokträna på teorin, så jag klarar provet å uppkörningen om en vecka!!!! Oj oj oj.


Kommentarer
Postat av: Renée

Det låter som att det gick bra, du kan nog få det där jobbet! =)



Jaa, resan gick bra. Lite segt på slutet bara, men d e d ju alltid.



Kom upp hit och åk lite pulka!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback