Another day in paradise


Nippe är i extas, för någon vill köpa hans glasbord.
Jag vill oxå sälja nåt.... kom å köp, vad som helst.


Tiiidigt Imorse, efter en morgon-övningskörning med Jäjk å Charlotte noterade vi en påse 
med väldigt misstänkta haschkakor utanför porten.
Reflekterade inte så mycket över det. Va väl nån klantig haschrökande granne som tappat.
Nån stund senare tänkte vi att det kanske va dumt att låta den ligga där.
Tänkte slänga den, så ingen hund eller igelkotte(?) stoppar i sig skiten?
Men då va den redan borta.
Jag skulle kanske tagit den och satt ut en annons i tidningen.
"Upphittat. X gram hasch. Utbytes mot hittelön. Ring 070-..."
Eller varit snäll och hängt upp den på en stolpe? Som folk brukar göra när nån tappat en vante?
Vad ska man göra? 
Vad skulle du göra?


Jag har blivit väldigt förtjust i Ananas. 
Syfilis (physalis) släng dig i väggen!!

Appropå ananas å hasch, har ni sett Pineapple Express?
Så jäkla bra! Speciellt James Franco som spelar Saul.
Han spelar så jävla trovärdigt så man blir ju lite fundersam.





Ps: Idag hjälpte jag en svart kille med färgglad klänning att boka tvätt-tid. Ds.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback