Varselhål


Skräck-humorafton på vandrarhemmet = done.

Den där mirrors... 
Okej, den kanske var lite överdriven, men jag kommer
nog länge kolla till en extra gång i spegeln efter jag gått därifrån.
Bara för å checka läget, så att ja inte står kvar där... eller så...

Idag var ingen bra dag på K-skolan.
(ja.. jag var tvungen å förkorta Körskolan, så jag fick skriva Ett tecken mindre..)
Min Dubbelmorgonlektion blev inställd. 
Jag fick köra mellan 4 å 5 istället, i mörker å massa trafik.
Det gick inge bra. Låt oss nöja oss med det.

Imorrn ska jag köra 08:15 !!!

jaha... mer då?
Jag va på a-förmedlingen idag.
(den va okej att förkorta.)
Booooooriiiiiing.

På jobbfronten intet nytt.
eller jo, massor..

Jäjk skulle ju få gå i april, men så tjop fick hon sluta redan idag.
 Finns för lite att göra. Men ändå får hon lön fram till april!  Hur lyx?
Å så idag...eller igår ville Finnveden oxå varsla ett gäng (typ 90 st).
Så nippe ryker. Tjoff. Volvo lastvagnar fick ju oxå ett sista(?) varselryck häromdan.
Där rök Råbbert, Jojje(?), Stefan.. och ett par hundra till.

Det ska bli intressant å se vart det här slutar.
Or not.

 Nästa vecka kommer Rejne å Majkii!!!
TjoHooOooOo!!!!

Nä.. ja ska inte jubla ordentligt förrns ja ser era glada norrländska nyllen i kikhålet. 
Fast vi hämtar er ju antagligen på stationen. Eller i V-ås.
yeyeye!!



Kommentarer
Postat av: Rejne

Hello there.

Men shit, vad alla varslas! Fy fanken alltså.. Åsså finns det ju inte så mkt nya jobb att slåss om heller där nere hos er =/



Det vore mer än kanon om ni kunde hämta oss?

Får du köra med Nippe? SNART SES VI =) =) =

Kraaaaaaaaaam

2009-01-16 @ 09:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback