Låt oss dansa


Vad äre för fel på Kitty egentligen ?
Som en drogad smällkaramell.
why?
---
Vi var hos jojje igår å drack. Hon bjöd på ett av sina mästerliga bakverk.
(Anställ henne om ni vill ha en frekk tårta.)
Ja sen hamnade vi i Köping på Bishops.
Det va ju helt okej med drag.
Massa folk.
---
Jag övningskörde till Kolsva igår.
Fan va sopig jag är asså.
Hur ska jag nånsin få körkort??

Det var en tjej som hoppade ut framför en bil i Kolsva igårkväll.
Jag blev förvånad över att det inte skedde 2 timmar tidigare när jag kom körandes.
Skulle vara så typiskt lixom. Det hade gått riktigt illa.
Min reaktionsförmåga=Noll.

Men nej det var framför en bil som blev bogserad(!!)
Inte av bilen som bogserade.... utan den efter.
Why lixom?

Asså jag borde ju inte skriva så mycket om det egentligen
 för det var ju någon som uppenbarligen inte mådde så bra för tillfället?!
Men hon bröt foten iallafall, och skrek tydligen att dom skulle låta henne dö.
Hur? Skulle dom låta henne ligga kvar å svälta ihjäl?
Eller..? I dont know...

Men tur iallafall att det gick bra.
Fan vikken "dagen efter" hon lär ha idag då.
"Va gjorde jag igår? Ajj!!  ja just ja..."
---

Vad är det för fel på Blondinbella?
Är hon helt tappad bakom en vagn eller?
Jävla superfjant.

Tappad bakom en vagn??
Finns det ens ett sånt uttryck?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback