Dreamsofa

Jag längtar efter min soffa. Det är en sån här, fast svartbrun typ. Den är så jävla mjuk å stor å najs. Vi fick med en "bricka" som man sätter på armstödet, som man kan ställa ölen på. Denna härliga soffa och en platt-tv. Det är allt jag ska ha i mitt nästa vardagsrum. Okej, ett litet bord oxå då... å en tvbänk som jag kan ställa min framtida blurayspelare på. Där kommer jag sen att ligga. Mycket och länge.


Nu har vi en uråldrig gammal kökssoffa i trä i vardagsrummet. Det är inte så jävla mysigt ska ni veta. Man sitter inte framför tv:n längre än nödvändigt. Den ska bli en fet sänggavel i nästa lägenhet. Men var är min nästa lägenhet?? Det är den stora frågan. Det står emellan västerås och kolsva. Det är ju nässstan samma sak, så det spelar inte så stor roll. Puben i Kolsva har ju öppnat nu så...!  Jag måste ju ha nära till mitt mosterbarn oxå. Flyttar ja till västerås så kommer jag aldrig kunna träffa ungen, för jag törs inte köra bil i v-ås eller på motorvägen...?! I köping ska jag INTE bo iaf. SÅ mycket tror jag att jag vet. 

Kommentarer
Postat av: Rajjen som undrar om man får se Helena nåt mer detta år??

Fan vilken nice soffa!



Men du kommer lätt köra Västerås-Rölö (?) daaagligen när Veronica har kläckt! =)

Postat av: Hojken som hoppas och tror!



Ja, kanske.. nångång måste jag ju lära mig att köra bil utanför köpings kommun lixom. :) Jag vill ju ta en roadtrip upp till er. Får se om det hinns i sommar. PÖSS!

2009-07-06 @ 23:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback