Kalasdag

Idag har jag köpt en FETINGsoffa. Var in på möbelhuset å skulle kolla efter solsängar, å där stod han, jumbosoffan med 40% rabatt. Men jag får inte använda den förrän om 2 månader, när vi har flyttat till lägenhet med DÖRR till vardagsrummet. Ingen katt får komma i närheten av den där.

Kalasat i Rölö idag. Jäjk fyllde 28 igår! 
Jag kände "Lillefot"  röra sig i magen!!! Helt crazy. Han/hon bara ligger därinne å sprattlar å har sig. Svårt att tänka sig. Cirka 10 veckors gräddningstid kvar nu.

När vi åkte hem var jag tvungen att väja för typ 198 grodor. Dom var överallt.

Imorgon ska jag jobba HEEELA dagen. Det är mitt nya kall, tror dom. Fredagkvällar och hela lördagar, forever and ever. Det går inte. Det måste dom väl förstå?! Hur ska ja palla en HEL lördag? lördagar är kaos. BLÄ!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback