*ler*

Jag hatar folk som skriver: *ler*. Eller jag hatar väl inte folket som skriver... ja hatar själva gärningen. Det ser så jävla irriterande ut. Jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det är som stör så jävligt. Jag får upp en bild av att personen är en tönt som sitter å ler med huvudet på sne....   äh... ja vet inte... måste den typ skriva att "nu va jag lite knasig så jag sitter här å leer åt mig själv...."
 
äh... nej...  skitsamma...

Imorgon ska jag på 2 kalas...  i gisslarbo och malingsbo.

Jag tror jag måste bli full snart. Jag kommer inte ihåg när jag var det sist. Kan det vart midsommar??? Ja tror det....
det verkar så när man kollar tillbaka i bloggen. Fyfan...  jag känner inte igen mig själv längre! VEM ÄR JAG????

Nämen... iallafall.... jag börjar bli gammal. Ska ju flytta till hus å allt. Får ålderskris.....*ler* <----- *spyr*

(Vafan hände med texten??)

nu ska jag väl lägga mig å kolla på film å äta mina obligatoriska nattklubbor. Jag köper alltid med mig 3 klubbor hem som jag smaskar på till filmen... 2 st djungelvrålklubbor och 1 zooklubba. Djungelvrålen är godast. Längst in i dom är det massa salt eller nåt. Vet ni hur goda dom är? Dom är jättegoda.

Godnatt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback