Fredagsjoddel.

Kaos på jobbet ikväll. Fan va folk blir galna när det regnar. Fett med klirr i kassan, yes. I de stressigaste situationerna tänkte jag på vad härligt det skulle vara med en stor stark grogg och en cigarett. Jag tog med mig tanken hem och hällde upp en whiskey. Nu sitter jag å pinar i mig den ihop med ett gäng salta pinnar. Jag vill så gärna gilla whiskey... men den här flera år gamla flaskan med den billigaste skitwhiskeyn i världen är fan inte lätt å låtsas tycka om. 


Imorgon blir det Ögir med Målle och Miss Li.  Målle kommer hem från Polen imorron. Med massa polsk sprit kan vi hoppas på. 

Jag kollar på Flash of genius. Det handlar om snubben som uppfann automatiska vindrutetorkare...?! Bra uppfinning tycker ja. Så slipper man sköta dom manuellt när det regnar lixom. Synd bara att jag inte har såna på min Pårse. Dom måste jag sköta manuellt. Varför? Jo, den är nämligen inte byggd för regn. När det regnar ute så vet man att bilen kommer inte att starta ens. Jag skulle bila till jobbet idag. Nej. Icke. det går ALDRIG när det regnar. Annars går den som en jävla klocka! Någon som kan ställa en diagnos?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback