Jag hatar...

...när folk kör om mig. För dom har sååå bråttom att dom inte kan hålla hastigheten. 
...när folk kör om fast dom har möte eller skymd sikt, så man måste bromsa in å köra åt sidan för å inte totalkrocka. HÄnder typ varje dag. Va äre för fel på dom? 
....när folk kör i arslet på en, för att visa att dom inte gillar farten.
...när folk inte blinkar när dom kör ut ur rondeller när det står en kö och väntar på att kunna slinka in. Vet man att dom ska rakt fram så kan man ju åka. 
...när folk kastar sig ut från en sidogata eller i en korsning så man måste bromsa in för att inte krocka.
...när Gurkan kör en decimeter bakom mig, pratar i mobil å viftar med händerna.

Tyvärr är jag oxå rätt duktig på att kasta mig ut i fel tillfällen hela tiden... men vafan, jag är ju ny! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback