Nippes birthday.

Idag fyller Nippe TRETTIOETT! Hade kalajs med nerpin/falk, sen var vi och käkade mat på gillet.
Nyss var vi ut på fotbollsplanen å sprang med bilbo, då rullade han sig i en död fågel. Nippe alltså. Inte bilbo. Så jag var tvungen å bada honom. Nu ligger han här på golvet å torkar. Jag tror han får sova på golvet inatt....


Dagens värsta.
En liten turk kom in på Rix och langade upp knivar ur sin väska. 
Han: "bra grejer, titan, värda 2000:-, du får dom för 1000:- jag behöver bensinpengar hem till Holland." 
Jag: "Nej, jag har inte råd."
Han "Säg ett pris, säg ett pris, vadsomhelst, säg ett pris!!!!!"
Jag :"200!" 
Han-" nänänä, 700 och en cigarr?" 
Jag "-300!" 
Han:"-Ok, 300 och 2 cigarrer! måste ha bensinpengar.."
Jag:".Ok!"
Han:"-Lägg på 50 kr till bensin.. och en till cigarr."
Jag"- jahaa...."

Sen hade jag köpt 3 knivar för sammanlagt 420 spänn. WHY??? Samtalet gick inte riktigt till sådär. Det var en jääävla massa prutande och dividerande däremellan. Å egentligen ville ja inte ha nå jävla knivar, men eftersom jag är den svagaste, menlösaste människan i världen så kan man lura på mig VADSOMHELST. V A D S O M H E L S T ! ! ! !

Vadsomhelst.



Kommentarer
Postat av: Renée

HAha, du är säljarnas mest värda människa! =)

Shit, jag måste ju börja ringa till dig åxå =) Varje dag dessutom =P



Hur gåre med Amnesty, still member?



Saknar ju dig..

Pöss

Postat av: Schaaa!

Jag vet, jag är den menlösaste människa jag känner. :)



Det går bara bra med amnesty. dom klarar sig inte utan mig. :)



Saknar däj med. :/ det är svårt å ta ledigt nu, för rani har slutat...å dom verkar ju helt jävla hjälplösa!? Nu ska ja jobba varje fredagkväll och HELA lördagar, plus i veckorna.... va tror dom att jag är? A workmachine?! Ja måste säga Nejnejnej, men som sagt så är ja ju så jävla menlös. :P



PÖSS!

2009-07-03 @ 13:10:43
URL: http://schelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback