GRATTIS SVÄRJE

Igår jobbade jag kväll. Fredagkväll. Det var ganska fullt ös i intervaller, men inte överdrivet. Jag höll iallafall på att svimma av hunger ett tag för jag hade knappt hunnit äta nåt på hela dagen. Det är jobbigt när huvudet snurrar, kroppen börjar förlora motoriken och hjärtat skenar, samtidigt som butiken är full med folk och kön växer. Det som hjälper då är en snickers. Fan va snickers är bra. Man tror att man är nära döden, å så redan efter några tuggor så börjar allting normalisera sig igen. Det funkar inte med nån annan choklad. Det ska va snickers. 


"Hungry? Grab a snickers!"      

Sen kom Malin å hämtade mig och vi besökte mcdonalds, kollade på film och pratade om döds- och livsviktiga saker resten av natten.

Idag är det Svärjes dag! Dä ä ju kul... förutom att systembolaget har stängt..
Vi ska plocka upp Målle å Jojje och fara ut till Rölö för grillning och fotboll.

Mer sol, tack.
HEj.


Kommentarer
Postat av: Moa

hat så kul!

2009-06-06 @ 14:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback