PMS vs Galna kosjukan

Den här dagen har jag inte åstadkommit nånting. Jo jag var på AF och lämnade ett papper och frågade vad dom ville att jag skulle göra nu när jag fått jobb över sommaren. Dom visste inte. Jag var där för ett par veckor sen och frågade samma sak. dom visste inte. Dom skulle ta reda på det, men det har tydligen inte gått så bra. Det dom inte vet är om jag ska fortsätta få aktivitetsstöd eller bli utskriven. Dom har aldrig varit med om nåt liknande. En som får JOBB?!?!? Vafan händer nu lixom?!? 
Så jag sa "kan ja inte bara få bli utskriven så ja slipper springa här nå mer?" Då svarade hon tjurigt "Jo, det kan du väl." Men hon skulle höra av sig om ja INTE blev utskriven.... hmm..

Resten av min lediga dag var bara skit. Jag har varit förbannad och sovit, sovit och vart förbannad. Jag kan inte tygla mitt humör. Jag har saker å va arg på, men jag kan väl coola ner mig lite å bara ge fan i det, eller sköta det lite snyggt?!? Nix. Jag ser på p-pillerkartan att det är dags om nån vecka. Kanske är därför? Ja har aldrig förstått va PMS är för nåt. Tydligen kan man bli jävligt lättretlig då, men jag som är ett PMS-monster jämt vet inte riktigt om jag kan skylla på det. Sist jag fick spel så kollade ja på p-pillerkartan å då vare 2-3 veckor tills det var dags... men jag tänkte att det är säkert PMS ändå. Det måste det vara! The truth is; det finns ingen PMS. Det finns bara galna kosjukan.

Den här bilden kommer upp om man googlar på PMS.


Den här bilden kommer upp om man googlar på Galna kosjukan.....?! 


hmm..


Kommentarer
Postat av: Moa

skippa mensen- ät p-piller helatiden. det gjorde jag o det funkade utmärkt. nu slipper jag dock käka piller, jag tar sprutor! :)

2009-06-12 @ 00:12:39
Postat av: Renée

Stoppa i en p-stav. Den räcker i 3 år =)



Snygg bild på kossan =D Varför kommer DEN upp?

Är en glad ko med ett mjölkpaket defenitionen på galen??

2009-06-12 @ 08:58:04
Postat av: Hel.

Moa - Ja kanske skulle ta å prova dä rå. Men heroinsprutor kommer jag ALDRIG ATT BÖRJA MED!!!!!!!!!!! ALDRIG!!!!



Raj - Nä, jag är rädd för p-stavar. Jojje fick askonstig mens med sin. Ja tycker oxå galna kosjuke-bilden var lite förvirrande. Vad är det för galet med en ko som dansar runt i ett förklä´och serverar mjölk lixom? höhö.

2009-06-12 @ 15:10:30
Postat av: Emma

Hahahaha! Jag älskade den där bilden på kossan. Det är ju galna kosjukan personifierad.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback