Aaahh


Luft färdas bland annat genom mina näsgångar idag istället för bara massa snor. Det känns bättre! Man ser på min näsa att det värsta snytandet är över. Det akutröda, svidande, svullnade har övergått i en ljusrödare nyans och flagande skinn. Mysigt. Men det kanske är bra att ömsa skinn ibland?! Ny å fräsch näsa nu till sommaren lixom...?! 
Jag var tvungen att sjukanmäla mig idag. Tss... sjukanmäla sig när man är arbetslös?! Kan det inte bara räcka med att man får en ny tid på AF när man blivit frisk igen? Solen skiner å himlen är blå. Asfalten är torr här å där. Ja har diskat massa, städat akvariet och påbörjat städning i resten av lägenheten. Ville bara påpeka hur duktig jag är. Nu vet ni. Häv a good däj.

Ps: Jag har förresten ALDRIG träffat någon som snyter sönder sin näsa så jävla radikalt som mig varje gång man blir förkyld! Vad är det för fel på mig? Ds.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback