Jobb(igt)?!

Nu har jag ett par järn i elden. Ska till Proffice på intervju nästa vecka. Om det går bra (vilket jag tvivlar på) så får jag komma vidare till nästa, som är två timmar lång!! Två timmars grillning!!! Vad finns det att prata om i 2 timmar?? Arbetsintervjuer är det som jag är sämst på i hela världen, men jag antar att det bara är att gå dit å gört. Man måste göra saker man hatar! Det värsta som kan hända är väl att man inte får jobbet och att dom som intervjuar tycker man är en tragisk nolla. Men vad gör det om hundra år?!

Komvux nästa vecka oxå. Ska väl söka den där utbildningen jag vill gå. Vet inte när den börjar isåfall. I höst antar jag?! Men jag måste skicka med personligt brev och betyg från grundskolan?! Jag har ju inte dom gamla betygen kvar. Hur får man tag i såna, såhär 10 år senare? 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback