Lovely day.

Det blev översvämning i badrummet i morse. Jag stod å tog en lååång dusch, å när jag klev ur märkte jag att allt vatten var kvar på golvet. Stopp i avloppet igen. Det är väl femte gången sen jag flyttade hit tror jag. Bra grejer. Båda toaletterna ä trögspolade som fan. Det bubblar i rören som om det bor ett storsjöodjur där. 

 

Å som om det inte var nog med den misären så blev jag tvingad till ett infomöte på AF idag oxå. Så där har jag nyss varit...  va dom ska krångla. Nästa vecka ska jag sitta där i TVÅ hela dagar å lyssna på en gubbe. TVÅ dar! Kan dom bara låta mig va eller!!? Nääjdå, icke!

 

Jag vill dricka kaffe, men det är nog bäst å låta bli. Då kanske det blir fart i magen. Å det är inte okej när man har stopp i avloppet. Undra när rörmokarn kommer...?!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback